חתונה טבעונית / רינת מור אוקטובר 2017

נתחיל עם וידוי

הבחירה בכם הייתה קשה מוסרית, בכל זאת מעדניה שמתמחה בבשר וגבינות- לטבעונית זו החלטה לא טבעית.
התלבטתי הרבה אם זה נכון לנו וגם לכם לעשות אירוע טבעוני, אם אתם תרגישו בנוח ואם אני אהיה שלמה עם ההחלטה.

זכרתי שעבדנו ביחד באירוע של זוג אהוב מיוחד (אלה ומיכאל) ודווקא ממקום של ספק (עם קמץ פתח) לראות התנהלות כל כך מקצועית ואהבה אמיתית למה שאתם עושים, נחקק לי בזיכרון. נראה לי שאפילו באותו ערב אמרתי לרוני (וזה לפני שהתארסנו) שכשיבוא היום אני רוצה שהיא תנהל את הקייטרינג שלנו. לזיכרון החיובי התווספו המלצות מעמית (אבר אפטר) ומהסביבה וכל זה התחבר עם הקונספט של לבשל לאורחים מול העיניים שנשמע לנו כל כך טעים ומרענן!

לא נשארנו אדישים והתקדמנו לטעימות.
בכל פעם שהייתי צריכה לתאר את הטעימות- רק זכרתי שלא יכולתי להפסיק להגיד בין ביס לביס " ו ו א ו " ! ! ! היה כל כך טעים שאופציות אחרות או לסגור תפריט ספציפי כבר לא היה רלוונטי- ידעתי שאנחנו מפקידים את האירוע המשמעותי שלנו בידיים הכי יצירתיות שיש.

איזה גבר התומר הזה, לקח על עצמו אירוע טבעוני ביום העצמאות. רק שף עם בטחון (מוצדק) כמו שלו יכול לקחת על עצמו אירוע שכזה.
עכשיו בא נדבר על רוני- בחתונה יש מגוון ספקים: כאלה שמרגיעים אותך, כאלה שמשגעים אותך, כאלה שנעלמים לך, כאלה שבא לך להתחתן שוב רק כדי לפגוש אותם עוד פעם.
רוני בהחלט שייכת לסוג האחרון. מקצועיות, בטחון, רוגע, אסתטיקה- הכל יש בבחורה הזאת, והיא ניהלה וואחד קרנבל. רוני- אני פשוט אוהבת אותך- את פאקינג מדהימה! (תומר אל תיתן לה ללכת אף פעם).

ונסכם בסיכום 😉 ביום שאחרי, פתחנו פייסבוק ראינו תמונות ומחמאות מכל כיוון- קמנו רעבים ולא הפסקנו לשאול את עצמנו איך לא אכלנו יותר, או איך לא טעמנו מהכל (אני זוכרת הכי הרבה את הקציצות כרובית המושלמות, נכון שתאמצו אותם?)

ושורה תחתונה: מי שלא היה בחתונה טבעונית ולא זכה לאכול מהקסמים שתומר והצוות שלו עשו- (טליה זו את בעצם..) לא טעם עושר, יצירתיות וכיף מימיו.

אתם עושים גם בריתות?

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן