ענת ויוסי אוקטובר 2017

אוהבים אותכם בלב ובפה מלא

התחתנו 3 שבועות לפני נסיעה לשליחות בחו"ל של כמה שנים. זה היה רגע מרגש בשבילנו בזוגיות שלנו, זה היה רגע מכונן עבור המשפחה והחברים שלנו, בנוסף, החתונה בעצם שימשה אותנו כאירוע פרידה מכולם לפני העזיבה ותוסיפו לזה לו"ז צפוף של מארז וסגירת החיים שלנו בארץ במקביל ללחץ ולהתרגשות של ארגון אירוע עמוס פרטים כמו חתונה.

היה לנו ברור שבשביל להפיק את הרגע הזה אנחנו חייבים לפנות לאנשים סופר מקצועיים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות. ידענו שהאוכל מדהים גם מבלי לאכול אותו ביום האירוע, כי ראינו שהטבחים עובדים באהבה, ראינו איך נראות עמדות ההכנה, ראינו איך נראים הירקות והבשרים והדגים והקינוחים ובעיקר כל הערב ראינו אנשים אוכלים בהנאה עם חיוך מאוזן לאוזן.
לאורך כל הדרך, מהשיחה הראשונה ועד היום שאחרי, בכל שאלה או התלבטות שעלו, הם מצאו פתרון, לכל בקשה הם הקשיבו ונענו. אנשים יצירתיים יודעים להתגבר על כל דבר שתשימו בדרכם.
אם יש עוד משהו אחד שאני רוצה לציין זה את תשומת הלב לפרטים: החל מסידור השולחנות או עמדות העבודה ועד לאוכל ה-הו-כה טעים, הכל היה פשוט מדויק. וכשזה מגיע עם חיוך וכשתרגישו גם אתם שיש מי שדואג לכם, תבינו שזה שווה זהב.

יש היום משהו מאד ציני ביחס של נותני שירות לאירועים, איזה כיף זה למצוא אנשים שזוכרים שבסוף מדובר ברגע גדול ומרגש עבור 2 יחידים, איזה כיף שדיברתם איתנו דוגרי, בגובה העיניים, איזה כיף שכשנלחצנו הרגעתם, איזה כיף שעשיתם לנו כזה אירוע מדהים. איזה כיף היה."

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן